Tiedote Metsäobligaatio V/2014 USD:n liikkeeseenlaskijan, Danske Bank A/S:n, tekemästä täydennyksestä Structured Note Programme -esitteeseen

22.12.2014 United Bankers

Tämä tiedote koskee Metsäobligaatio V/2014 USD:n liikkeeseenlaskijan, Danske Bank A/S:n, tekemää täydennystä Structured Note Programme -esitteeseen. Arvopaperimarkkinalain mukaisesti tuotetta merkinneillä sijoittajilla on oikeus perua merkintänsä täydennyksen johdosta kahden pankkipäivän ajan täydennyksen julkistamisesta.

Irlannin keskuspankki hyväksyi perjantaina 19.12.2014 Danske Bank A/S:n EUR 5,000,000,000 Structured Note Programme -esitteen täydennyksen nro 3. Täydennystarpeen aiheutti se, että Danske Bank A/S ilmoitti tiedotteessaan 15.12.2014 aikovansa tehdä noin DKK 9 miljardin (noin 1,21 miljardin euron) suuruiset liikearvon alaskirjaukset vuoden 2014 tilinpäätöksessään.

Structured Note Programme -esitteen täydennys on tutustuttavissa Danske Bankin nettisivuilla. UB:n Metsäobligaatio V/2014 USD:tä merkinneet asiakkaat voivat perua kuluitta tekemänsä merkinnän 23.12 kello 16.30 mennessä ilmoittamalla siitä UB:n asiakaspalveluun sähköpostitse sijoita@unitedbankers.fi tai puhelimitse 09 2538 0320. Vastaamme mielellämme mahdollisiin kysymyksiin.