Kom med och bygg upp företagets framgångshistoria och samtidigt din egen framgång

Vi söker ny toppkompetens inom branschen till UB. Vi erbjuder dig en tillväxtorienterad och dynamisk arbetsmiljö i kärnan av Helsingfors, intressanta och mångsidiga arbetsuppgifter och en verklig möjlighet att skapa en karriär och bli delaktig av företagets framgång.

Skicka oss via e-post en öppen ansökan om du är intresserad av att arbeta i vårt växande företag rekry@unitedbankers.fi. Vi kontaktar dig om vi har lämpliga uppgifter för dig. Ansökningar bevaras i två år.

UB Rahoitus etsii kasvavaan tiimiinsä Back office -asiantuntijaa

(FI) UB Rahoitus – suomalaisilta sijoittajilta suomalaisille yrityksille

UB Rahoitus on ensimmäinen Finanssivalvonnan virallisesti rekisteröimä lainamuotoisen joukkorahoituksen välittäjä. UB Rahoitus tarjoaa pk-yrityksille nopean ja helppokäyttöisen kokonaispalvelun rahoituksen hankintaan. Sijoittajille verkkopalvelu mahdollistaa sijoittamisen pk-sektorin yrityslainoihin sekä helpon sijoituskohteiden vertailun tarjoamalla yhdenmukaista tietoa kohteista. UB Rahoitus on osa First North -listattua United Bankers -konsernia.

United Bankers -konserniin kuuluva UB Rahoitus hakee Back office -asiantuntijaa hallinnollisiin ja myynnin tukitoimintoihin kuuluviin tehtäviin. Tehtävä on kokoaikainen ja työsuhde voimassa toistaiseksi. Toimisto sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa Aleksanterinkadulla.

Back office -asiantuntija vastaa asiakaspalvelusta sekä maksuliikenteestä. Tehtävässä huolehdit hallinnollisista töistä asiakkuuden kokonaisprosessissa: toimeksiantojen käsittelystä, asiakkaiden ohjeistamisesta sekä asiakaspalvelusta chatissä. Päivittäiset työtehtävät koostuvat pääasiallisesti itsenäisistä rutiinitehtävistä, mutta toimit myös hyvässä yhteistyössä myyjien ja rahoituspäälliköiden kanssa. Viestintä- ja vuorovaikutustaitoja tarvitset siis sekä sisäisten että ulkoisten asiakkaiden kanssa kommunikoidessa.

Voit olla joko opintojesi loppusuoralla tai urasi alkuvaiheessa, kaupallisen alan numerotarkka ja huolellinen talentti. Osaat analysoida erilaisia tiedonlähteitä ja numerotietoa. Haluat kehittyä työssäsi kasvavassa yhtiössä sekä soveltaa osaamistasi nopeasti kehittyvällä toimialalla. Työ vaatii itsenäistä ja avointa asennetta; haet aktiivisesti parhaita toimintatapoja ja ymmärrät työsi merkityksen osana suurempaa kokonaisuutta. Rahoitusalan tunteminen sekä rahoitusvälineiden hallitseminen on työssä avuksi.

Suomen kielen lisäksi toivomme hakijalta hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Rahoitusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tarkastetaan rekrytointiprosessin edetessä.

Pyydämme lähettämään vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen 12.12.2018 mennessä osoitteeseen hr@unitedbankers.fi. Haastattelut pidetään torstaina 13.12. ja perjantaina 14.12.

Lisätietoja tehtävästä antaa UB Rahoituksen toimitusjohtaja Antti Suorsa puhelimitse (+358 50 525 2112) torstaina 29.11. klo 10–11 ja perjantaina 30.11. klo 14–15. Rekrytointiprosessiin ja valintoihin liittyvät kysymykset voi lähettää United Bankers Oyj:n HR päällikkö Riina Hamrénille osoitteeseen riina.hamren@unitedbankers.fi.

Asiakkuuskoordinaattori

(FI) UB Omaisuudenhoito Oy on osa suomalaista United Bankers -konsernia, joka on perustettu vuonna 1986 ja listattu First North Finland -markkinapaikalle vuodesta 2014 lähtien. UB Omaisuudenhoito tarjoaa varainhoidon tuotteita ja palveluita, vastaa strukturoitujen sijoituslainojen tuotekehityksestä, tuottaa UB Rahastoyhtiön rahastojen salkunhoitopalveluja sekä toimii konsernin kaikkien varainhoitotuotteiden ja -palveluiden myyjänä ja markkinoijana. UB Omaisuudenhoidon palveluksessa on tällä hetkellä noin 60 rahoitusalan ammattilaista.

Haluatko vastata asiakkaiden odotuksiin, kehittää aktiivisesti omaa työnkuvaasi ja nähdä työsi tuloksen konkreettisesti tarkkuutta vaativissa tehtävissä? United Bankers -konserniin kuuluva UB Omaisuudenhoito Oy hakee asiakkuuskoordinaattoria sopimushallinnon ja myynnin tukitoimintoihin kuuluviin tehtäviin. Tehtävä on määräaikainen, noin vuoden mittainen äitiyslomasijaisuus.

Asiakkuuskoordinaattorin työtehtäviin kuuluvat muun muassa asiakassopimusten ja asiakasdokumentaation tarkastaminen ja hallinta, arvo-osuustilien avaukset, erilaiset myynnin tukitoiminnot sekä sopimushallinnon avustavat tehtävät. Rutiinitehtävien lisäksi työ pitää sisällään erilaisten projektien suunnittelua, valmistelua ja toteutusta yhteistyössä muun organisaation, kuten compliance-toiminnon kanssa.

Asiakkuuskoordinaattorin tehtävien hoitaminen edellyttää huolellisuutta, järjestelmällisyyttä ja oma-aloitteisuutta. Suunnittelet asioita eteenpäin ja toteutat suunnitelmia järjestelmällisesti sekä toimit jäsentyneesti. Rahoitusalan sääntelyn tunteminen tai kokemus sijoitusalalta on eduksi, mutta hakijalta ei edellytetä alan työkokemusta. Kokemusta tärkeämpää on kyky toimia itsenäisesti vaativissakin tilanteissa, joustavuus sekä halukkuus uuden oppimiseen. Työtehtävään sopiva koulutustausta on esimerkiksi kaupallinen tai oikeustieteellinen, ja tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi opintojensa loppuvaiheessa olevalle korkeakouluopiskelijalle ponnahduslaudaksi rahoitusalalle. Tekniset taidot ja erilaisten ohjelmien omaksuminen on edellytys työtehtävässä suoriutumiselle. Suomen kielen lisäksi tehtävässä tarvitaan hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Tukenasi on pieni, osaava tiimi ja iso joukko UB:laisia. Toimimme ketterästi ja jatkuvasti muuttuvalla toimialla, joten panostamme kehitykseen ja hyvään draiviin. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Rahoitusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietosi tarkastetaan rekrytointiprosessin edetessä.

Pyydämme lähettämään vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen 16.12. mennessä osoitteeseen hr@unitedbankers.fi. Haastattelut pidetään viikolla 51 ja paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä. Työ alkaa tammi-helmikuun vaihteessa.

Lisätietoja saa United Bankers Oyj:n HR Päällikkö Riina Hamrénilta puhelimitse +358 40 757 1381 tai sähköpostitse riina.hamren@unitedbankers.fi.